Gastrohobbi receptkönyv


Sziasztok!
Ezúttal egy kicsit más bejegyzéssel készültem. Karácsonyra Gastrohobbi receptkönyvet kaptam magamtól. 😂
Szeretek sütni-főzni, de a receptek nagy részét netről nézem. A Gastrohobbi Facebook oldalát már régóta követem, és kívánságlistámon volt már ennek a könyvnek a beszerzése is. Rettentő sok jó recept található a könyvben. Ezúttal én vacsira készítettem egy kis újdonságot. Mivel a gyerekeknek sosem elég egyszerű szendvics vacsira, és mikor megkérdezem mit készítsek a válasz annyi, hogy "finomat" (ahogy ma este is történt), ezért belelapoztam az új szakácskönyvembe. Rögtön a legelején megtaláltam a rakott bundáskenyér receptjét, mely a kislányom szerint nagyon guszti. Megnéztem mi van itthon hozzá és összedobtam.

Igazából nagyon egyszerű volt az egész. Én az arányokon egy kicsit változtattam. Először is egy tálban felvertem 6 db tojást, belekanalaztam 4.5 evőkanál tejfölt, belenyomtam 2 fokhagymagerezdet, ezt ízesítettem sóval, borssal. Ebbe forgattam bele a kenyérszeleteket. 
A recepten annyit változtattam még, hogy volt itthon egy kis kockázott bacon, ezt serpenyőben először egy kicsit megsütöttem így tettem rá a kenyérszeletekre. Ezt megszórtam apróra vágott vöröshagymával, majd szórtam rá sajtot. Aztán jött még egy réteg kenyér, amire ráöntöttem a maradék tojást, rászórtam a maradék hagymát és a sajtot. Így raktam 180 fokra előmelegített sütőbe.

15 perc alatt meg is sült. Ajánlom nektek ezt a receptet, pofonegyszerű, nagyon gyorsan elkészül, és finom!

És miért különleges még ez a szakácskönyv? Van hozzá egy alkalmazás, LIVEPRINT a neve. Ha az alkalmazást megnyitjátok és ételek képe felé tartjátok a telótokat akkor letölti az étel elkészítéséhez készített videót. Csudijó!
A receptkönyvről bővebben: https://gastrohobbi.hu/receptkonyv/



0 Megjegyzések