E.K. BLAIR: Bang

Sorozat: Fekete lótusz #1
Fülszöveg:
Úgy mondják, amikor bosszút állsz, elveszíted az ártatlanságod egy darabját. Csakhogy én nem vagyok ártatlan. Ellopták az ártatlanságomat. Nagyon régen ragadták el tőlem, azzal az élettel együtt, amit élhettem volna. És vele a lelkemet, az álmokkal és reményekkel teli ártatlan szívemet, amellyel megszülettem. Odalett. Eltűnt. És még választásom sem volt. Gyászoltam azt az életet. Gyászoltam az esélyeket. Eddig. Most készen állok visszavenni azt, ami mindvégig engem illetett. De minden tervben ott rejlik egy végzetes hiba. Olykor ez nem más, mint a szív.


Véleményem:
Úr Isten! Ez a könyv nagyon durva! De nagyon jó! Kavarognak az érzéseim, minden szereplő esetében.
A jelent és múltat felváltva mutatja be az írónő, pont a megfelelő mennyiségű információkat csepegtetve az olvasónak, annak érdekében, hogy ne tudjuk letenni a könyvet.
A szív fegyver – önveszélyes fegyver –, ami tönkreteheti az embert, ha nem edzik megfelelően.
Nina szörnyű dolgokon ment keresztül, ami teljesen sokkolt. Szörnyű belegondolni, hogy ilyen dolgok tényleg megtörténnek gondozásban lévő gyerekekkel. Az írónő egy erős karaktert hozott létre, aki nem összeroppant a múltban történtek miatt, hanem erősebb lett, egy dolog élteti, a bosszú. 
A világ soha nem fogja tőlünk megkérdezni, hogy mit akarunk. Nem érdekli, hogy mit akarunk. Rossz dolgok ezután is történnek majd, de ez nem akadályozza meg a földet abban, hogy forogjon tovább.
Egyrészt jó volt olvasni, hogy túlélte a vele történteket, de persze minden nyomot hagyott benne, ami azt hiszem ebben az esetben nem meglepő. De abszolút nem szerettem, hogy ártatlanokat von be a "játékába" és szinte mindenkit sajnáltam, aki közelebb került hozzá. Tehát vegyes érzelmeim vannak Nina karakterével kapcsolatban. Egyébként nagyon érdekes volt a szemszögét olvasni, azt, hogy mit miért tesz. Furfangos, határozott női főszereplő született. 
Az életben azok az emberek éreznek fájdalmat, akik megengedik maguknak,hogy érezzenek.
Bennett számomra teljesen szerethető karakter volt és rettentően sajnáltam, mert Nina volt a felesége. Nem értettem mit tehetett, ami miatt Nina bosszút akar állni rajta. Később persze kapunk egy magyarázatot, de valahogy nekem így is pozitív szereplő maradt.
Declan számomra szintén szerethető karakter, aki sajnos beleesett Nina csapdájába és beleszeretett. Őt is nagyon nagyon sajnáltam, azért mert Nina őt szemelte ki a bosszúja véghezviteléhez. Igazából mindkét srácot megkedveltem, annak ellenére, hogy teljesen mások. Bennett a szerető, odaadó férj, aki mindent megtesz a feleségéért, Declan pedig egy birtokló pasi, egy alfa hím, aki pechére beleszeret Ninába.
És itt van még Pike... Nem egyértelműen negatív a karaktere, de azért érte annyira nem rajongok. Egyrészt értem a kapcsolatát Ninával, tizenéves koruk óta ott vannak egymásnak, de később ez a kapcsolat betegessé válik. Egy sebzett, megtört srác, aki sajnos szintén szörnyű dolgokon ment keresztül, ezért vált olyanná amilyen. Ezt megértem. De amiket a jelenben tett... szörnyű.
A könyvet éjszaka fejeztem be, a végén le se tudtam tenni. Ma tuti nekiállok a második résznek, mert durva függővéggel ér véget a sztori.
Nem tudom máshogy, csak 5 csillaggal értékelni. Ajánlom azoknak szeretik a dark romance kategóriába tartozó könyveket!
⭐⭐⭐⭐⭐


Series: Black Lotus #1
Blurb:

They say when you take revenge against another you lose a part of your innocence.

But I’m not innocent.
I haven’t been for a very long time.
My innocence was stolen from me. Taken was the life I was supposed to have. The soul I was born with. The ruby heart embedded in a life full of hopes and dreams.
Gone.
Vanished.
I never even had a choice.
I mourn that life. Mourn the what-ifs.
Until now.
I’m ready to take back what was always meant to be mine.
But every plan has a fatal flaw. Sometimes it’s the heart.


My Review:
OMG! This book was brutal! But it was so good! I have mixed feelings about the characters, all of them.
Nina went through a lot of awful things, these were shocking. It's awful that things like this can happen with children in the system. It's saddening. The author created a character who became stronger after what happened with her and she lived and had only one purpose: revenge. On one hand it was good to read how strong she was, that she survived, but on the other hand I was mad at her because she brought good, innocent people into her plan, and made them suffer. I felt sorry all of the people in her life. So I really had mixed feelings about her, I understood her, it's understandable that she was broken, that she had problems, but she hurt good people. But honestly it was interesting to read the story in her point of you, I loved reading about her thoughts. 
I think Bennett was a likable character and I really felt sorry for him because he was Nina's husband. I didn't understand what could he do in the past which made Nina took revenge on him. In the end we got an explanation, but I think it wasn't enough, Bennett stayed a positive character for me.
In my oppinion Declan was a lovable character too. He was handsome, an alpha male who unfortunatelly fell in love with Nina. I loved both guys despite the fact that they were different. Bennett was the loving husband, who did everything for Nina, but Declan was a caring, protective guy too. Both of them loved Nina.
And Pike... He wasn't simply a negative character, I understood him, but I didn't really like him. He went through a lot too in his teenage years with Nina, these years had an impact on him. I understood that they were there for each other for a long time, but their relationship became morbid. 
I finished this book at night, and I know that I'm going to start the next book in the series as soon as possible. 
The book is 5* from me. I recommend this book to those who love to read dark romance stories! It's a really good one!
⭐⭐⭐⭐⭐

0 Megjegyzések