Penelope Ward: NEIGHBOR DEAREST- A legkedvesebb szomszéd

Fülszöveg:
Tényleg ​lehet barátság férfi és nő között?
A váratlan szakításom után arra vágytam a legkevésbé, hogy az új szomszédom az exemre, Elecre hasonlítson – pláne, hogy még nála is szexibb legyen. Viszont a modora és a viselkedése már egyáltalán nem volt olyan megnyerő, mint a megjelenése. El is neveztem magamban Mérges Művésznek. A két kutyája ugatásától pedig képtelen voltam aludni. Így nem is bántam, hogy látványosan kerül, mint aki tudni sem akar a létezésemről.
Aztán egy este kiderült, hogy Damien mindent tud rólam. A hálószobám falán lévő lyukon keresztül ugyanis fültanúja volt a terapeutámmal folytatott összes telefonbeszélgetésnek, így az én sármos festő szomszédom jól ismerte a legféltettebb titkaimat. És bár nagyon próbált távol tartani magától, tudtam, hogy ugyanúgy érez irántam, hiszen a szívdobogása nem csal.
Azt hittem, Elec már összetörte a szívemet, pedig nagyon is egyben volt, és még hevesebben kalapált Damienért. Csak reménykedhettem, hogy nem ő fogja végleg megsemmisíteni.

Vesd bele magad a sodró történetbe!

Véleményem:
Tetszett! Damien szerethető karakter úgy ahogy Chelsea is. El nem tudtam képzelni egy ilyen aranyos, gondoskodó, szexi pasi miért ne akarna komoly kapcsolatot. 
 Az ember életében egyetlen igazi, lélektárs van, de nem mindenki olyan szerencsés, hogy egy élet alatt rá is találjon.
Jó volt olvasni a történetet. Imádtam, ahogy egymással szórakoztak, ahogy Damien kötözködött Chelseavel. Nagyon tetszett hogy váltott nézőpontból íródott a történet, így láthattuk mennyire vágynak egymásra, mennyire törődnek egymással.
Ne félj kimondani, hogy mit szeretnél. Az élet ehhez túl rövid.
Pont azt adta a könyv amire számítottam, amire vágytam. Tökéletes volt benne a romantikus, erotikus jelenetek mennyisége, a bonyodalom is tökéletesre sikeredett. Voltak részek ahol mosolyogtam, volt ahol elolvadtam olyan édesek voltak (főleg Damien).💓
Gyorsan olvasható, édes romantikus történet. Nem tudok rosszat írni róla, így 5*!
⭐⭐⭐⭐⭐


Blurb:
From New York Times bestselling author, Penelope Ward, comes a friends-to-lovers story with sexy new characters. After getting dumped, the last thing I needed was to move next door to someone who reminded me of my ex-boyfriend, Elec. Damien was a hotter version of my ex. The neighbor I'd dubbed "Angry Artist" also had two massive dogs that kept me up with their barking. He wanted nothing to do with me. Or so I thought until one night I heard laughter coming through an apparent hole in my bedroom wall. Damien had been listening to all of my phone sessions with my therapist. The sexy artist next door now knew all of my deepest secrets and insecurities. We got to talking. He set me straight with tips to get over my breakup. He became a good friend, but Damien made it clear that he couldn't be anything more. Problem was, I was falling hard for him anyway. And as much as he pushed me away, I knew he felt the same...because his heartbeat didn't lie. I thought my heart had been broken by Elec, but it was alive and beating harder than ever for Damien. I just hoped he wouldn't shatter it for good. Author's note - Neighbor Dearest is a full-length standalone novel.

My Review:
I  really liked this book! Chelsea and Damien were lovable characters, both of them. I couldn't understand a smart, handsome, sweet, caring man like Damien why didn't want a serious relationship.
You only get one true love, one soulmate. Not everyone is lucky enough to find that person in a lifetime.
I loved reading this book. I loved how they were having fun with each other. It was so good that the book was written in alaternate point of views because we could see how much they cared about each other, how much they wanted each other.
You can’t always get what you want. But don’t be afraid to ask.
This story gave me exactly what I expected, what I wanted. It's a really good love story with perfect amount of romantic and sexy scenes in it, and the plot twist was perfect too. Sometimes I was smiling, sometimes I was swooning they were so sweet (especially Damien) 💓
It was a quick read, a sweet romantic story. I can't write any negative thing about it, so it's 5*!!
⭐⭐⭐⭐⭐

0 Megjegyzések