Néhány apróság Kylie Scott írónőtől / Some goodies from Kylie Scott

Nagy örömömre, épségben megérkezett Kylie Scott írónőtől a várva várt boríték! 💓😊 Volt benne képeslap, poháralátét, tetkó, és egy pár bookplate is, amik azóta már a könyveimbe vannak ragasztva. 😊

Az írónőtől a Stage Dive című sorozatot olvastam, ajánlom azoknak, akik szeretik a rocksztárokról szóló szerelmes történeteket. 

A sorozat első része a Lick-Taktus, ami már régóta fenn volt az e-book olvasómon angolul, de igazából akkor olvastam el, mikor megjelent magyarul, az angol borító valahogy nagyon ijesztő volt, nagyon nem tetszett, ezért csak halasztottam az olvasást. Szerencsére magyar kiadás egy másik borítóval jelent meg, ami nagyon nagyon megtetszett. Értékelésemet a könyvről ITT olvashatod.

A sorozat második része a Play-Futam, ami személy szerint az én kedvenc részem a sorozatból. Nem csak a nagyon szexi borító miatt lett a kedvencem, de imádtam a történetet is, és Mal, a dobos nagy kedvenc lett!  5 csillagos értékelésemet megtalálod ITT.

A harmadik rész a Lead-Szóló, Jimmyről az énekesről szól. Nagyon vártam már ezt a könyvet, kíváncsi voltam Jimmy történetére, ő volt a legösszetettebb karaktere a sorozatnak. Jó volt a történet, de a favorit továbbra is a második könyv maradt! Értékelésemet ITT olvashatod.

A sorozatnak lesz még egy negyedik része, melynek címe Deep, a Könyvmolyképző Kiadó rajongói kérdésre azt válaszolta, hogy remélhetőleg még az idén megjelenik.

Kíváncsi vagyok még a Dive Bar című sorozatára is, és érdekesnek tűnik a Trust című könyve is...


 ********

I'm so happy right now, because I've just received a letter from Kylie Scott. I'm happy that it's arrived safely. 💓😊
There were  postcards, tattoos, coaster and a few bookplates in the envelope. I've already sticked the bookplates into my paperbacks. 😊
I read the Stage Dive Series from the author. I recommend this series to those who love rockstar romance.
The first book in the series is Lick. It was on my Kindle for ages, but I didn't read it, because I didn't like that cover. But when I saw the Hungarian edition's cover, I bought it, because I loved it. You can read my review HERE.
The second book is Play, this book is my favorite in the series. Not just because of the hot cover, but because of the story and of course I loved Mal! You can check out my 5* review HERE.
The third book is about Jimmy, it's Lead. Jimmy's character was the most complex character in the series, I was waiting curiously to read his story. But couldn't help it, Mal's story was my favorite. Here's my review.
I haven't read the last book in the series, Deep. I'm waiting for the Hungarian edition. 😊
I'm curious about the Dive Bar Series and Trust seems interesting too... 

0 Megjegyzések