I won a Kindle Fire from Rachel Van Dyken! Kindle Fire Tabletet nyertem Rachel Van Dyken írónőtől!



I won a Kindle Fire Tablet from Rachel van Dyken! I love it! 💓

Of course I tried it immediately 😊 I synced my device, so my books are on it now. 😊

The package contained some swags too:
A RVD keychain, Eagle Elite University sticker, and bookmark. I haven't read The Eagle Elite Series yet, but it's on my TBR list!

But The Matchmaker's Playbook is on my Kindle! It's the first book in the Wingmen, Inc. Series. I got Wingman Inc sticker too:

CHEATER was released in March. I loved it so much! You should check it out! You can read my review HERE

You can find Rachel here: Website | Facebook | Twitter | Goodreads

*****
Rachel Van Dyken egyik nyereményjátékán nyertem egy Kindle Fire tabletet. 💓Persze egyből kipróbáltam! 😊 Szinkronizálás után a könyveim már a tableten vannak! 😊
A csomag néhány apróságot is tartalmazott: egy Rachel van Dyken kulcstartót, Eagle Elite University matricát és könyvjelzőt. Ezt a sorozatot még nem olvastam, de már várólistás!
De az írónő The Matchmaker's Playbook című könyve már a Kindle-n csücsül. Ez a Wingmen Inc. sorozat első része. Ehhez a sorozathoz készült matricát is kaptam. 
Márciusban jelent meg a CHEATER című könyve, amit én imádtam! Ajánlom mindenkinek! Az értékelésemet ITT olvashatod.

Megtalálod Rachelt a következő linkeken: Website | Facebook | Twitter | Goodreads


0 Megjegyzések