2016-os év kedvencei

Az idei utolsó bejegyzés rövid lesz. Sajnos nem volt időm két beteg gyerek mellett leülni napközben és most sem tudom mennyi idő múlva jön rá valamelyikre a köhögőroham, szóval gyorsan összefoglalom mely könyvek voltak a kedvenceim 2016-ban.
Sok könyvet olvastam ebben az évben is, de közel sem annyit mint tavaly. A Goodreads adatai szerint 81 könyvet sikerült elolvasnom. Két gyerek mellett már sajnos nincs annyi időm olvasásra. 😟
Tehát az idei év kedvencei:


Brittainy C. Cherry The Fire Between High & Lo volt talán ebben az évben az első kedvenc könyvem. Értékelésem a könyvről ITT olvashatjátok. Már a sorozat első részét is, a The Air He Breathes című könyvet is nagyon szerettem (ez a könyv lett 2015 kedvence), és szerencsére már Magyarországon is megjelent Lebegés címmel.








Katy Evans Ladies Man című könyve nagy kedvenc lett. Olyannyira, hogy most már dedikálva csücsül a polcomon! 😊 Juppíí!
A könyv a Manwhore című sorozat része és Tahoe Roth-ról szól. Imádtam minden sorát!
Értékelésemért kattints IDE!







Ha már a Manwhore című sorozatról beszélünk, nagy kedvenc lett Katy Evans Womanizer című könyve, ami nemrég jelent meg. A könyv a harmadik barátról, Callan-ről szól. 








És még egy könyv Katy Evans-től a Mr. President, ami egyszerűen fantasztikus volt! Nem tudtam letenni! És pár nap múlva érkezik a  második rész!!!
Értékelésem ITT elolvashatod.









Következő kedvenc Tillie Cole A Thousand Boy Kisses című könyve. Egyike azon könyveknek, amit az idén megsirattam. Nagyon szép történet.
Értékelésemet elolvashatod IDE kattintva.









Tijan Anti-Stepbrother című könyve is remek volt! Nagyon jó kis New Adult könyv! Rekord idő alatt kivégeztem!
Ha jól tudom ez a könyv itthon is meg fog jelenni, a Könyvmolyképző kiadónál. Ajánlom!







Colleen Hoover It Ends with Us című könyve olyan hatással volt rám, hogy napokig nem tudtam új könyvbe kezdeni. Tipikus *ugly cry* book! Szerintem egy fél csomag zsepit elhasználtam míg olvastam!
Értékelésem ITT elolvashatod.
Könyvmolyképző elkezdte kiadni az írónő könyveit, remélem ez a könyv is megjelenik itthon!






Számomra teljesen új írónő volt  L. J. Shen. Sparrow című könyve volt az első amit tőle olvastam, és nagyon-nagyon bejött! Jelenleg Vicious című könyvét olvasom, ami ugyanolyan jó mint a Sparrow.
Értékelésemet a Sparrow című könyvéről IDE KATTINTVA elolvashatod.
Vicious értékelése hamarosan jön...







Nemrég fejeztem be Beth Flynn Nine Minutes című sorozatát, és imádtam! Egyszerűen letehetetlen volt a sok fordulat, titok miatt!
Nine Minutes: ÉRTÉKELÉS
Out of Time:ÉRTÉKELÉS
A Gift of Time:ÉRTÉKELÉS






Ezek a könyvek voltak az abszolút kedvencek, de ezeken kívül még nagyon sok 5* könyvet olvastam.

Remélem 2017-ben legalább ennyi könyvet tudok majd olvasni! Azért van magam számára egy kihívásom: a megkezdett sorozatokat be kellene fejeznem, illetve a polcomon lévő olvasatlan könyveket el kéne olvasnom. 😊 A Kindle-re ez nem vonatkozik, az azon lévő könyveknek fogalmam sincs mikor érek a végére! 😄








0 Megjegyzések