Mail from Pepper Winters!!!

I'm so happy right now! I've just got a few signed swag from Pepper Winters. She is one of my favorite authors! I think she is the Queen of dark-romance. 
I became addicted to her Indebted Series, you can read my reviews HERE. This series contains 7 books. I couldn't put these books down! 


I read Monsters in The Dark series too, but I haven't read the last book in the series yet (Je Suis a Toi). I don't have reviews on the blog about the series, because I started the blog after reading them, but I want to re-read the whole series before I read Je Suis a Toi, and then I'm going to post the reviews.

Her latest book is Pennies (Dollar Series). I LOVED this book so much, and can't wait to read the second book in the series. You can read my review HERE. A few hours after the release this book became BESTSELLER!!


I haven't read Unseen Messages and Ruin&Rule but these books are on my TBR list!



Most olyan boldog vagyok! Éppen most érkezett néhány dedikált apróság Pepper Winters írónőtől! Ő az egyik kedvenc írónőm! Szerintem ő a dark-romance (sötét romantika) műfaj királynője!
Függővé váltam az Indebted című sorozatának, melyről értékelést ITT olvashatsz. Ez a sorozat 7 könyvből áll, alig bírtam letenni őket! 
Olvastam a Monsters in the Dark című sorozatát is, kivéve az utolsó részét a Je Suis a Toi-t. Nincsenek a blogon értékelések a sorozatról, mert még a blog indulása előtt olvastam őket. De újra akarom olvasni a sorozatot mielőtt nekiállnék a Je Suis a Toi című könyvnek és akkor töltök fel értékelést is.
A legújabb könyve a Pennies (Dollar Series). Egyszerűen imádtam ezt a könyvet, melyről értékelést ITT olvashattok. Pár órával a megjelenése után BESTSELLER lett!!
Még nem olvastam az Unseen Messages és a Ruin&Rule című könyvet, de kívánságlistán vannak!

Sajnos ezek a könyvek nem jelentek meg még Magyarországon, de ajánlom mindazoknak akik szoktak angolul olvasni és szeretik a sötét romantikát! :) Tényleg nagyon jó könyvek!

0 Megjegyzések