Mail from K. A. Linde

K. A. Linde is one of my favorite authors. I loved her Avoiding Series and All that Glitters Series. I read the Record Series too (one of my favorites), but I don't have a review on the blog, because I read these books before I started blogging. But I recently bought the first three books in the record series in paperback,  I'm going to reread them, and write a review. 

I've just got a mail from K. A. Linde! I have the first signed book from her. 
She is moving, and she had some books at home. So she decided to put them on sale. In her facebook group she posted a photo of the book, and added how many copies she had. She had 15 copies of this 'box-set'. This book is 454 pages long, includes the first two books of the All that Glitters Series: Diamonds and Gold. The first 15 people who commented on the post won the opportunity to buy it on discounted price. It wasn't an easy task, because the comments came so so quickly.


I have to tell you that I was sad because the sale started at 2 am in Hungary, and I didn't want to stay awake, so I went to bed. But my little baby started crying at 2 am (yes, true!), I becalmed him, he fall asleep again. And I went to facebook.... Finally at 2:30 am I was quick enough to buy this signed book!
I was so happy because it was the first opportunity to buy signed books from the author.

I read Diamonds and Gold too. These books are fantastic, and I'm happy to have them in paperback! 
I love the cover too!



The author put  a magnet next to the book too. Struck from the Record is her latest release. It's the 4th book in the Record series. I can't wait to read it! But first I want to reread the first 3 book in the series! :)





K. A. Linde az egyik kedvenc írónőm. Szerettem az Avoiding című sorozatát és az All That Glitters című sorozatát. Olvastam a Record című sorozatát is (az egyik kedvencem), de erről nincsen fenn értékelés a blogon, mert még azelőtt olvastam őket, hogy elkezdtem volna blogolni. De nemrég vettem meg a sorozat első három részét papírkötésben. Újra fogom olvasni, és akkor véleményt is írok róluk.
Most kaptam egy csomagot K. A. Linde írónőtől! Meg van az első dedikált könyvem tőle!!
Éppen költözik és úgy döntött, hogy eladja a lakásán lévő könyveit kedvezményes áron. A facebook csoportjában feltett egy képet a könyvről és odaírta hány darab van belőle. Ebből a könyvből 15 darabja volt. Ez a könyv 454 oldal és az All that Glitters című sorozat első két részét tartalmazza (Diamonds és Gold). Az első 15 ember aki hozzászólt a poszthoz megnyerte a lehetőséget, hogy kedvezményes áron megvegye a könyvet. Ez nem volt egy egyszerű feladat, mert a hozzászólások nagyon nagyon gyorsan jöttek.
El kell mondjam,hogy szomorú voltam, mert magyar idő szerint a 'kiárusítás' hajnal 2-kor kezdődött, nem akartam fennmaradni addig, szóval lefeküdtem. De a kisfiam 2 órakor elkezdett sírni (igen, igaz!!!). Felkeltem, megnyugtattam, visszaaludt. Én pedig felmentem facebookra... Hajnal fél 3-kor voltam olyan gyors, hogy a könyvet meg tudjam venni!
Nagyon boldog voltam, mert ez volt az első alkalom, hogy dedikált könyvet lehetett venni az írónőtől!
Olvastam már a Diamonds és a Gold című könyvet is, ezek a könyvek fantasztikusak és örülök, hogy meg vannak papírkötésben! És szeretem ezt a borítót!
Az írónő még egy mágnest is tett a könyv mellé. Ez az utoljára megjelent könyvéhez készült, aminek a címe Struck from the Record. Ez a Record című sorozatának a negyedik része. Alig várom, hogy olvashassam, de előtte az első három részt akarom újraolvasni! :)

0 Megjegyzések