Mail from Jojo Moyes

I love Jojo Moyes' books.  Last week I was in the cinema and watched the Me Before You movie. I loved it so much! I read the book twice, you can read my review HERE . I love the movie but the book is always better! ;)
I have 4 books from the author in Hungarian edition, there are bookmarks in each book. These bookmarks are on the back covers, we can cut them out. I did and sent them to the author. She was so kind and signed them! She put a personalized booksticker and photo in the envelope too. How cool it is?


Szeretem Jojo Moyes könyveit. Múlt héten pedig moziban voltam és megnéztem a Mielőtt megismertelek című filmet. A könyvet kétszer olvastam, ITT olvashatod az értékelésemet. Szerettem a filmet, de a könyv az mindig jobb! ;)
Négy könyvem van az írónőtől. A magyar kiadásokban van egy egy könyvjelző. Ezek a könyvjelkzők a hátsó borítón találhatóak, ki lehet őket vágni. Ezt megtettem és elküldtem az írónőnek. Ő volt olyan kedves és dedikálta nekem, valamint még egy személyre szóló fényképet és matricát is küldött, amit bele tudok ragasztani a könyvembe. :)

0 Megjegyzések