1 éves Vivien olvasókuckója! NYEREMÉNYJÁTÉK!!!

Pontosan ma van egy éve, hogy megírtam első bejegyzésem a blogon. Akkor nem tudtam milyen is lesz az oldal. Egy könyvmoly vagyok. Falom a könyveket. Kezdetben csak értékelést írtam egy-egy könyv elolvasása után. Jól esett leírni gondolataimat, kedvenc idézeteimet kiemelni a könyvekből. Először magyarul olvastam, ma már többnyire angolul. Szerencsésnek mondhatom magam, mert néhány írónő megtisztelt azzal, hogy elküldte nekem könyvének egy példányát (ARC), melyet megjelenés előtt olvashattam és értékelhettem. 
Szeretném bővíteni a repertoárt, várható megjelenésekkel, borító leleplezéssel, de sajnos az utóbbi időben nagyon lecsökkent a szabadidőm (nyári szünet van és itthon vagyok egy 3,5 és egy 1 éves gyerekkel, akik mellett nem igazán lehet nyugodtan leülni és olvasni/bejegyzést írni). Örülök, ha takarodó után vissza tudok vonulni és olvasni (sokszor hajnalig!)

Lényeg a lényeg: eltelt egy év! Juppíííííí! 


Ebből az alkalomból csinálnék egy kis NYEREMÉNYJÁTÉKOT! Aki nézegeti a blogot vagy Facebook/Intsagram oldalamat az észrevette, hogy gyűjtögetek dedikált cuccokat írónőktől/íróktól. Szóval arra gondoltam, lehet vannak olyan könyvmoly-társaim akik szintén örülnének 1-1 dedikált könyvjelzőnek. Van néhány 'felesleges' könyvjelzőm például Cassia Leo, S. C. Stephens, Mia Sheridan, Katy Evans, Alessandra Torre írónőktől. Gondoltam kisorsolom őket...

Ezen kívül szoktam kreatívkodni egy kicsit. Posztoltam kb. 3 hónapja egy képet egy vászontáskáról, amit én dekoráltam (természetesen könyvmolyoknak való!). Mivel ez sok mindenkinek tetszett, ezért készítettem 2 ilyen táskát, amik szintén a nyeremények között lesznek.

És végül (de nem utolsó sorban) megnyerhető lesz egy könyv is....

Szóval, a nyereményjáték a Facebook oldalon fog zajlani. Négy 'nyereménycsomagot' sorsolok, mert ugye: "három a magyar igazság, plusz egy a ráadás" tartja a mondás... :) A képekre kattintva eljuttok a játék oldalára.

NYEREMÉNY #1
Az első nyereménycsomag tartalma: 
  • egy példány Cassia Leo: Fekete doboz című könyvéből és 
  • az írónő által dedikált könyvjelző 

NYEREMÉNY #2
A második nyereménycsomag tartalma:
  • egy általam készített/dekorált vászontáska ('I'm a bookaholic on the road to recovery...')
  • S. C. Stephens által dedikált könyvjelző
  • dedikált Cassia Leo könyvjelző
  • dedikált Mia Sheridan könyvjelző

NYEREMÉNY #3
Harmadik nyereménycsomag tartalma:
  • általam készített/dekorált vászontáska ('PROFESSIONAL BOOKWORM')
  • dedikált S. C. Stephens könyvjelző
  • dedikált Cassia Leo könyvjelző
  • dedikált Alessandra Torre könyvjelző

NYEREMÉNY #4
Negyedik nyereménycsomag tartalma:
  • dedikált Mia Sheridan könyvjelző
  • dedikált Katy Evans könyvjelző
  • dedikált S. C. Stephens könyvjelző
  • dedikált Cassia Leo könyvjelző

A nyereményekért egy héten keresztül lehet játszani. A játék 2016. július 23-án éjfélkor zárul. A nyerteseket a játék lezárulta után 24 órán belül sorsolom. A szerencséseknek 72 óra áll rendelkezésre, hogy megadja adatait. 72 óra elteltével újra sorsolok. Csak magyarországi címre postázok. 

KATT A KÉPEKRE ÉS MÁR JÁTSZHATTOK IS!

SOK SZERENCSÉT MINDENKINEK!

0 Megjegyzések