Sylvia Day: Egymásba fonódva /Entwined with You

Sorozat: Crossfire 3.
Fülszöveg:
Eva és Gideon nem menekülhet a múlt démonai elől – viselniük kell birtoklási vágyuk következményeit. 
Megismertem Gideon Crosst, és abban a pillanatban éreztem, hogy van benne valami, amire szomjazom, aminek képtelen vagyok ellenállni. Veszélyt jelent, jól tudom, és hozzám hasonlóan az ő lelke is sérült. Ám ellenállhatatlanul vonz, s az élet nélküle elképzelhetetlen számomra. 
Senki nem tudja, mi mindent kockáztatott értem. Ijesztő, hogy múltunk sötét árnyai elől nincs menekvés – felfalhatnak minket. Súlyos titkainktól nem szabadulhatunk, mégis megpróbáltunk dacolni a sorssal, és megadtuk magunkat leküzdhetetlen vágyunk elsöprő erejének.
Véleményem:
Tetszett ez a rész is, de az előző azért izgalmasabb volt. Ebben a könyvben jobban megismerhetjük Gideon romantikus és vicces oldalát is. Az előbbitől elolvadok, az utóbbi viszont átkozottul vonzó! Teljesen más pasit ismerhetünk meg itt, mint az első részben. Nagyon tetszik a személyében, hogy milyen gondoskodó, milyen határozott, mindent kezében tart, mindent el tud intézni. Bátran rábíznám magam! Azért vannak dolgok amik idegesítenek, például Corinnal való kapcsolata, a múltból felbukkanó nők, folytonos titkolózás. Én is féltékeny típus vagyok, és nekem sem tetszenének ezek a dolgok, mint ahogy Evanak sem tetszenek. Pláne úgy, hogy Gideon titkolózik, persze értem, hogy így akarja megvédeni Eva-t. 
De persze pont ettől jó ez a könyv, mert érzelmeket vált ki. Van hogy én is féltékeny, bosszús, mérges voltam. Teljesen bele tudja élni az ember magát a történtekbe.
Szóval a könyv 5*-ot kap tőlem, bár úgy érzem le lehetett volna zárni a történetet ezzel a résszel. Persze szeretem ezt a párost, szóval esélytelen hogy ne olvassam el az utolsó két részt. Csak félek, hogy nem lesz már ennyire izgalmas. DE Jó olvasni kettejük szerelmi történetét
Idézetek:
"Kit érdekel a bor meg a rózsa? Azt bárki meg tudja csinálni. De kimutatni azt, hogy nem tudsz élni a másik nélkül? Ez az igazi romantika."~Eva
Belehalnék, ha elengednélek, de sosem bántanálak, csak hogy megtartsalak."~Gideon
Nézlek téged, angyalka, és rettentően kívánlak. Veled akarok lenni, hallgatni téged, beszélni hozzád. Hallani akarom a nevetésed, és ölelni téged, amikor akarsz. Melletted akarok ülni, ugyanazt a levegőt szívni, mint te, ugyanazt az életet élni. Így akarok felébredni rád minden reggel, örökre. Akarlak."~Gideon
A világ forgását is megállítanám érted."~Gideon
… már megtanultam, hogy nem szabad mindig harcolni. A továbblépés a legjobb bosszú"~Eva
My Review:
I liked this book too, but the second one was more interesting. We became to know Gideon more, the romantic and funny sides of him in this book. I'm melting because of his romantic side, and his funny side is damn attractive!
We became to know a completely different man in this book. I like his character because he is provider, strong-minded, manly, he can arrange everything. I entrust myself to Gideon without thinking! :) 
But there are some things I don't like, and bother me, for example Gideon's relationship with Corinne, women from his past, and the continuous secrecy. I'm a jelaous type too and I wouldn't like these things too, like Eva. Especially that Gideon has a lot of secret, and he doesn't tell these to her. I understand him, he wants to protect Eva like this way.
But the book is good because of this, because it elicits emotions. Sometimes I was jealous, angry, fustrated too.
SO, this book gets 5* from me, but sometimes I thought the author could close the story with this book. But of course I love Gideon and Eva, and it's impossible not to read the last two books from the series. I'm just affraid those books won't be so interesting......
BUT I enjoy reading their love story! 




0 Megjegyzések