Dedikált könyvjelzők Penelope Ward-tól/ Signed bookmarks from Penelope Ward

Azt hiszem magyar olvasóim nem igazán ismerik Penelope Ward nevét, mert Magyarországon még nem jelent meg könyve. Én is csak egy könyvet olvastam az írónőtől, de az tetszett és néhány más könyve is kívánságlistás. 
Vi Keeland írónővel közösen írt Cocky Bastard című könyvét olvastam, melyről értékelést ITT találtok.
Olvasandó listámon szerepel még tőle: Stepbrother Dearest, Roomhate, Stuck-up Suit, Sins of Sevin.

        

I think my Hungarian readers don't know Penelope Ward, because her books haven't released yet in Hungary. I've read only one of her books, and I liked it. Her other books are on my wishlist.
I read Cocky Bastard, it was written by Penelope Ward and Vi Keeland, you can read my review HERE
Stepbrother Dearest, Roomhate, Stuck-up Suit, Sins of Sevin are on my TBR list.


2 Megjegyzések

  1. Én pont ma fejeztem be a Legdrágább mostohabátyám című könyvét, és egyszerűen imádtam. Annyira csodálatos volt, nagyon megfogott. Egy érzelmi hullámvasút volt a számomra, de megérte. Az egyik kedvencem lett, és nagyon remélem, hogy egyre több könyve meg fog jeleni magyar nyelven is. Mindenkinek meg kell ismernie Penelope Ward nevét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! Nekem is! ;) Kb. egy hete fejeztem be, csak család és munka miatt még nem volt időm megírni az értékelésemet, de én is 5*-ot adok neki! :)
      Korábban a Cocky Bastard című könyvét olvastam az írónőnek, amit Vi Keeland írónővel közösen írt. Az is tetszett, de ez azért jobban bejött! :)

      Törlés