Dedikált könyvjelző Sylvain Reynard-tól/ Signed bookmark from Sylvain Reynard

Sylvain Reynard nekem nagy kedvencem. Eddig két könyve jelent meg a Pioneer Books Kiadónál: Pokoli Erény és a Pokoli Gyönyör. A blogon nincs fenn értékelés a könyvekről, mert már régebben olvastam. (Rövidke értékelésem moly.hu oldalon megtalálható). De mind a kettőt szerettem! A harmadik rész még sajnos nem jelent meg magyarul, de nem bírtam magammal és angolul megvettem, szükségem volt az utolsó részre!
A cím alapján erotikus könyvre számítottam, de ez egy szép romantikus történet! 
Lassan  újraolvasás következik! 


   

Sylvain Reynard is one of my favorite authors. Two of his books were released in Hungary (Pioneer Books): Gabriel's Inferno and Gabriel's Rapture. I read it a long time ago, so there is no review about the books on the blog. (But there is a short Hungarian review on moly.hu). 
I loved the two books! Unfortunately the 3rd book hasn't released in Hungary yet, but I can't help myself I bought Gabriel's Redemption in English. 
I thought it was an erotic series but it was a beautiful love story, a romance. 
I need a reread soon! 

2 Megjegyzések

  1. Szia! Van valami infód a 3. rész magyarosításáról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos nincs infóm. :(
      Honlapjuk és FB oldaluk alapján nekem nem úgy tűnik, mintha a kiadó aktív lenne mostanság.
      Pont egy hete kerestem én is, hogy mikor jelenik meg a 3. rész (barátnőmnek kölcsönadnám a sorozatot, nekem nagyon tetszett, de ő nem olvas angolul).
      Reménykedjünk, mert tényleg jó sorozat. Kár lenne érte.

      Törlés