Cassia Leo: Ripped

Sorozat: Shattered Hearts 7
Fülszöveg:
Adam has had his heart ripped out before. But there’s nothing he and Lindsay haven’t been able to overcome. Nothing that could tear them apart… until now.
After nine years of being back on the competition circuit, Adam is at the top of his game in the surf world. But troubles at home have forced him to consider retiring earlier than expected.
With the possibility of a final competition in his future, the pressure is on Adam to perform; to leave on a high note. Long hours practicing at the beach and weeks away from his family at exotic locations only causes more turmoil between him and Lindsay. Until finally, the stress reaches a boiling point and someone gets burned.
RIPPED is book seven in the New York Times bestselling Shattered Hearts Series. Though it is technically a stand-alone novel, it is still highly recommended that you read the series in order to fully appreciate Adam Parker’s journey to the top.

Véleményem:

Először is azt kell mondjam ez a borító nagyon illik a könyvhöz, a sráchoz. Ez pozitívum. :) Egyébként elég nehéz értékelnem a könyvet, mert csalódtam. Ugyanis Adam Parkerről szól a történet, ő volt Clair másik szerelme. Nagyon megkedveltem az előző részekben, volt hogy nem is tudtam kit választanék őt, vagy Christ. Ezért nagyon vártam már az ő történetét. Lehet jobb lett volna, ha a múltat és a jelent párhuzamosan mutatja be az írónő. Nem azt mondom, hogy Clairrel való kapcsolatáról akartam az ő szemszögéből olvasni, hanem például szívesen megismertem volna mi történt közte és Lindsay között a múltban, milyen volt akkor a kapcsolatuk, nem csak a jelent olvashatnánk, hanem azt is, hogyan változtak ők.

Ez a könyv kilenc évvel később játszódik, ahhoz képest ahol az ő történetük befejeződött. Akkor megtudtuk, hogy a két főszereplő újra összejött, és közösen nevelik Kaiat, Lindsay gyermekét.
Adam, az előző részekben kedvenc lett, ugyanis törődő volt, jó pasi. Egy kicsit csalódott voltam, hogy az előző részekben kibékült Lindsay-vel. Lindsay megcsalta őt sőt még teherbe is esett, nem is igazán tudták, hogy ki a gyerek apja. Végül kiderült, hogy a másik srác, de ő közben meghalt és Lindsay egyedül maradt. Ebbe a helyzetbe csöppent bele Adam és segített neki, elvinni őket orvosi vizsgálatokra stb. Számítani lehetett rá, hogy feléled a régi szerelem, de mégsem akartam ezt, mert nem volt Lindsay szimpatikus, és nem lehet egyszerű más gyermekét nevelni, pláne, ha attól a pasitól van, akivel megcsalta. De Adam ezen túllépett, és boldog, nagyon szereti a kislányt, egyből egy hullámhosszon vannak, ha külsőleg nem a másik pasira hasonlítana, senki nem mondaná meg, hogy nem az övé a gyerek. Ami nem szimpatikus benne az a füvezés. Ez kell neki, hogy lenyugodjon, relaxáljon. Még most is, hogy van két gyereke és úton van még kettő. Adam éppen úton van, a nagy szörfversenyre készül, illetve annak egyes állomásain vesz részt. Persze az a célja, hogy megnyerje a versenyt, de ez azt jelenti, hogy nagyon sokat van távol a családjától, és mikor kiderül, hogy nemsokára 4 gyereke lesz akkor sem gondolkodik azon száz százalékosan, hogy abbahagyja.... 

Lindsay, ő nem volt nekem előző részekben szimpatikus, de ez megváltozott. Legalábbis oké lett  csaj. :) Igazság szerint nem ő volt az egyetlen aki megcsalta Adam-et. Adam úgy randizott vele több hétig, hogy volt egy másik barátnője. Szóval egyik sem jobb mint a másik ilyen szempontból. Lindsay most otthon van a két gyerekkel, feladta álmait azért, hogy Adam szörfölhessen, ez plusz pont a javára. Most derül ki, hogy ikrekkel terhes. És mint anya teljesen megértem a reakcióját arra, hogy Adam nem akar visszavonulni. Nem is értem, hogyan várhatná el a pasi, hogy 4 gyerekkel egyedül legyen otthon olyan sokat?

Hogy miről szól a történet? Lindsay azt akarja, hogy Adam hagyja abba a szörfözést, Adam pedig nem akarja még abbahagyni... Adam vívódása a család és a szörfözés között, végül úgy is sejthetjük, melyiket választja. Szóval nem egy nagy sztori, nincsenek benne nagy fordulatok. 
Ezt a részt nagyon vártam már, de többet vártam tőle. Függetlenül attól, hogy ez a sorozat 7. része, lehetett volna jó. Az előző résszel így jártam, gondoltam milyen lehet már a hatodik rész? Bizti nem túl jó, mert nem szoktak ütősek lenni a sorozatok sokadik részei, DE a Chasing Abby számomra még mindig kedvenc, a sorozat legütősebb, legjobb része! Szóval egy kicsit csalódott vagyok miután végeztem ezzel a résszel. Egy kicsit kiábrándultam Adamből, és mostmár abszolút befutó Chris :) És ha minden igaz, lesz még a sorozatnak egy újabb része, amely Chris és Clair lányáról, Jimiről szól... Hát annyira szerintem nem kapkodok érte.

Értékelés: 

0 Megjegyzések