Könyvjelzők Cassia Leo-tól

Új kedvenc írónőm Cassia Leo. Egyszerűen a Shattered Hearts sorozatát nem tudtam letenni. 5* könyvek! Eddig hat része jelent meg, és imádtam mindet! A sorozat minden része nagyon jó, de a kedvencem az utolsó Chasing Abby. Mindenféle dedikált könyvjelzőt kaptam:

A Black Box című könyvét még nem olvastam, de nagyon jó véleményeket olvastam róla, ezért várólistás. Éppen nehéz döntés előtt állok: magyarul vegyem e meg, vagy angolul? Az amazonon, most akciósan lehet kapni: 3 könyv 10 font csomagajánlatban... 









A már említett Shattered Hearts Sorozathoz készült könyvjelzők....













Szintén Shattered Hearts sorozat része, Abandon című könyv, ami ugyan nem a főhősökről szól, hanem a főszereplő basszusgitárosáról. A könyv számomra pozitív csalódás volt, ez is 5 *-os történet lett.

0 Megjegyzések