Csomagot kaptam Tiffany Reisztől! :)

Ma csomagom érkezett Tiffanyi Reisztől! Amikor a postás csengetett, gondoltam, hogy megérkeztek az amazonról rendelt könyveim, de nem... 
Egyik kedvenc sorozatom lett az Eredendő bűnösök. Angolul már olvastam szinte mindet, mivel kedvenc lett ezért úgy döntöttem beszerzem őket könyv formátumban is, mert szeretem a e-book olvasómat, de a papírkönyvet még jobban, (de hát ugye olcsóbbak az e-könyvek, így csak a favoritokat szerzem be a könyvespolcomra). Úgy döntöttem, ha már lefordították magyarra, akkor magyarul veszem meg a könyveket. Ezután írtam az írónőnek, és kértem dedikált könyvjelzőt. Nagyon szimpatikus volt, még aznap válaszolt, és kérdezte, hány példányom van, mert könyvjelzője nincs, de dedikált matricát tud küldeni, annyit amennyi könyvem van. Írtam neki, hogy Magyarországon eddig öt könyv jelent meg, de sajnos még a Szirént nem tudtam beszerezni, mert nem lehet kapni, de majd megpróbálom használtan megvenni, de azért küldjön öt matricát, ha majd meg lesz az is, akkor abba is tudjak ragasztani. 
Erre küldött öt dedikált matricát, de ami a legkirályabb, volt egy magyar példánya a Szirénből és elküldte nekem dedikálva! 





És a matricák végül bekerültek a helyükre :



Azért a "King sends his love" feliratú matricát megtartom az ő könyvéhez :)

0 Megjegyzések