Cassia Leo: Abandon

Sorozat: Shattered Hearts 5
Fülszöveg:
A steady stream of meaningless sex is all Tristan has left when he discovers the grandmother who raised him is dying and his best friend is getting married. He is lost; and the dark secrets in his past keep coming back to remind him of this. Until Tristan has an idea that will change his life and fulfill his dying grandmother's wishes: Abandon his playboy ways and settle down. And who better to do it with than Senia, the girl who has occupied his thoughts since their scorching hot tryst in the back of his sports car. The girl who makes him laugh and feel like a kid again. But when his world begins to crumble around him, the pain Tristan is hiding finds its way to the surface. Will Tristan finally learn to trust again? Or will he abandon Senia when she needs him the most?

Véleményem:
Erre nem számítottam! A történet Chris basszusgitárosáról, Tristanról szól. Általában úgy járok ezekkel a könyvekkel, hogy jobban tetszenek a sorozat "eredeti" részei, úgy értem az eredeti szereplőkről szóló történet, és az eredetileg mellékszereplőkként megjelenő karakterek története már nem annyira jön be. Már nem hozza azt a színvonalat, sokszor elunom magam. Ebben az esetben nem ez történt. Imádtam Chris és Clair történetét, és bevallom először Tristan nem igazán volt szimpatikus karakter. De aztán a sorozat 4. részében megkedveltem, és mindenképpen el akartam olvasni az ő könyvét. 
Másra számítottam! Tristan tényleg ilyen felelős gondolkodású? Ilyen komoly? Gondoltam magamban. Mert ugye az első négy részben mit tudtunk meg róla? Volt egy "szerelme", aki szakított vele, ekkor 18 éves volt, azóta minden nap más csajokkal feküdt le. Ő a banda nagy játékosa: buli, csajok, pia, látszólag lazán vesz mindent. És ahogy olvastam a könyvet rájöttem, hogy sokkal több van benne ennél... Sejthető, hogy valami történt vele a múltban, azért lett ilyen, nem feltétlenül a 18 évesen átélt szakítás miatt olyan amilyen. Mondjuk az előző részekben csak felületesen ismerhettük meg.
A történet több szálon fut, amellett hogy haladunk előre a jelenben, fokozatosan megismerhetjük Tristan múltját. Sőt nem csak Tristan szemszögét, hanem Senia szemszögét is megismerhetjük. Azt kell mondjam nagyon tetszettek azok a  részek, amelyet Tristan mesélt el. Nagyon-nagyon szimpatikus pasi, aki mindent megtesz hugáért, Mollyért. És mikor kiderül, hogy Senia terhes, meg sem fordul a fejében, hogy elvetessék a babát.  
Ami a múltban történt vele szomorú, nem kéne szégyellnie magát, mert gyerek volt, mindösszesen 12 éves. Viszont az anyját azt börtönbe záratnám, nem is nevezhetjük anyának az ilyen embert!
Senia, márt az előző részekben is szimpatikus volt, Clair legjobb barátnője. Pozitív szereplő, nem tudok rosszat mondani róla.
Annak ellenére, hogy az előző részekben már megismerhettük Tristan és Senia kapcsolatának főbb állomásait azt kell mondanom nem unatkoztam, míg olvastam a könyvet. Könnyű nyelvezetű, gyorsan olvasható történet, csak úgy olvastatta magát, egy nap alatt elolvastam.
(Ezek után lehet jobban várom az Esztelenül sorozat következő, 5. részét ami Griffinről szól, mert vele is úgy voltam, mint Tristannal. Sokszor bunkó, csajozós basszusgitáros... Lehet S. C. Stephens is meglepetést okoz!)

Értékelés:

Idézet:
"Better to live life than watch from the sidelines"
 “I think I’m finally starting to realize that love isn’t about fixing things or people. It’s about sticking around when things can’t be fixed.”
Life isn't fair, to anyone. But God damn if it doesn't always give us exactly what and who we need, exactly when we need them."
 “You can’t let your past define your future. Once you get that figured out, you begin to understand the joy of living in the present. And the present is full of tiny gifts that we can only see when we stop looking behind and ahead of us. Sometimes, these gifts land right at our feet. Sometimes, it’s our feet that carry us toward them, running at full-speed until our hearts nearly give out. Either way, never stop noticing them, and never stop wishing.” 

0 Megjegyzések