Jamie McGuire: Gyönyörű áldozat

 

Fülszöveg:

Falyn ​Fairchild, a következő kolorádói kormányzó lánya mindent képes hátrahagyni. Már megtette ezt a kocsijával, a tanulmányaival, és még a szüleivel is. Megtörten tér vissza szülővárosába, és pincérkedést vállalva a Bucksaw Kávézóban. Falyn minden műszak után félretesz egy kevés pénzt, és reméli, hogy hamarosan összegyűlik annyi, hogy vehessen egy repülőjegyet, és eljusson az egyetlen helyre, ahol igazán megbocsátást nyerhet, a régmúlt bűneiért: Eakinsba, Illinoisba.
Taylor Maddox abban a pillanatban megérezte, hogy Falyn bajban van, amint leült egy asztalhoz a kávézóban. Taylor csábító, megszegi az ígéreteit, és még akkor is káprázatos, amikor piszok borítja be – minden megvan benne, ami Falyn szerint egy rámenős, szexi tűzoltóban is. Falynt nem vonzza az, hogy egy legyen a srác hódításai közül, ám egy Maddox fiúnak egy ellenálló lány a tökéletes kihívás.
Amint Falyn megtudja, hogy mit nevez otthonának Taylor, minden megváltozik. A Maddoxokra jellemző kitartás lehet, hogy nem lesz elég Falynnel szemben. És most először lehet, hogy Taylor lesz az, aki megégeti magát.


Véleményem:
Azzal kezdeném, hogy én szeretem ezt a sorozatot. Kedvencem nyilvánvalóan Travis Maddox története, melyet már többször is olvastam, de a Gyönyörű tévedés és Gyönyörű megváltás is nagyon tetszett. Évekkel ezelőtt itt akadtam el, mert nem volt meg a következő rész a Gyönyörű áldozat, bár nem mostanában vásároltam meg a könyvet, mégis találtam mást ami jobban érdekelt... Végül elhatároztam, hogy a polcomon lévő olvasatlan könyvek közül választok egyet, így esett Taylor történetére a választásom.
Nem mondom, hogy rossz sztori volt, de nekem az eddigiek jobban tetszettek. 
A cselekmény nem volt rossz, azzal semmi bajom nem volt, de valahogy a szereplők nem kerültek közel a szívemhez. Lehet a kettős nézőpont hiánya miatt érzem így. Nagyon szívesen olvastam volna Taylor nézőpontját is. De, hogy őszinte legyek Falyn sem lett kedvencem.
Tényleg nem volt rossz könyv, de az eddigi Maddox fiúk történetének szintjét nem éri el. Nem is haladtam olyan tempóban az olvasással, mint ahogy szoktam.
Számomra egyszer olvasós történet (ellentétben A Gyönyörű sorscsapással ;) ), és bevallom egy kicsit csalódás is volt az eddigiekhez képest.
Sajnálom, azért a következő részeket is el fogom olvasni, hátha azok majd jobban bejönnek, mint ez, de most tuti tartok egy kis szünetet... 3.5*
⭐⭐⭐☆

My Review:
First of all I have to say that I love the series. Beautiful Disaster is one of my favorite books, but I loved Beautiful Oblivion and Redemption too. I love the Maddox guys, but my favorite is Travis. A read Beautiful Redemption years ago, and I stopped the series because I didn't have Beautiful Sacrifice. It was time to buy and read this book.
I didn't say it was a bad story, I definitely liked the plot, but somehow the characters didn't become my favorites. I think it was due to the lack of dual point of views. I'd have loved to read Taylor's point of view. But honestly Falyn didn't became my favorite person either.
It wasn't a bad book but it wasn't as good as the previous books in the series. I don't think I'm going to re-read this story (unlike Beautiful Disaster), and I'm a little bit disappointed.
But I'm going to read the other books in this series, perhaps I'll like them more than this one. 3.5*
⭐⭐⭐☆

0 Megjegyzések