Az első Karácsonyi ajándékom/My first Christmas present

Tegnap megérkezett az idei első Karácsonyi ajándékom! Egy pár hete nyertem egy dedikált példányt Cassia Leo Forever Ours című könyvéből! 😍

Imádom ezt a sorozatot! Ez a könyv a Shattered Hearts című sorozat első része, ami alapvetően egy NewAdult sorozat. Én ezt olvastam és imádtam minden részét! Sajnos eddig még csak e-book formátumban volt meg, de nagy vágyam, hogy a sorozat valamennyi részét a polcomon tudhassam. (Problémám csak annyi, hogy főleg bookdepository és az amazon.co.uk oldalról szoktam rendelni, és az itt kapható könyvek borítói nekem nem annyira tetszenek. Mindenképpen az amerikai változatot venném meg-de így nem lesz olcsó).
Nekem ez az egyik kedvenc rockstar romance kategóriába eső könyv/sorozat. Tényleg imádtam minden sorát! Csak ajánlani tudom!💓
Értékeléseimet a sorozat könyveiről IDE KATTINTVA tudod elolvasni.

A nyereményem a fent említett könyv fiatalabb korosztály számára átdolgozott kiadása, amit az írónő Trisha Leigh néven adott ki, tehát egy YA könyv. (Kíváncsi vagyok mennyiben tér el az eredetitől.. 😊)

Egyébként a bejegyzés készültével egyidőben ez a könyv ingyenes az amazonon: http://a.co/htGQv7t
Aki pedig a NA változatát szeretné olvasni, az is ingyenes jelenleg: http://a.co/6sa5gqD

******************

My first Christmas present arrived yesterday! A few weeks ago I won a signed copy of Forever Ours by Cassia Leo! 😍
I loved this series. Forever Ours is the first book in the Shattered Hearts Series, these were originally New Adult books. I read these books, and absolutely loved them! All of them! I had them only on my Kindle, but I'd love to see them on my bookshelf too. (My problem is I usually buy books from bookdepository and amazon.co.uk, and I don't like those covers. I want the American editions, and those are more expensive because of the shipping costs).
This series and these books are my favorites in rockstar romance category. I loved every page in the books! 💓
You can read my reviews HERE.
So I won a copy of this book, but not the original. This book was re-edited and re-released for a young adult audience. I'm curious... 😊
BTW this book is FREE right now on Amazon
YA version: http://a.co/htGQv7t
NA version: http://a.co/6sa5gqD

0 Megjegyzések