BEST OF 2015

Sokat gondolkodtam rajta, mely könyvek voltak a kedvenceim 2015-ben. Nagyon sok könyvet olvastam, és nagyon sok jó könyvet olvastam. Ahogy néztem, hogy miket olvastam az idén, néhányszor meglepődtem, hogy ezt tényleg idén olvastam? Nem csoda, mert 2015-ben összesen 95 könyvet faltam fel, ami a moly.hu statisztikája alapján kb. 31770 oldal. Ami mellesleg kevesebb, mint amennyit 2014-ben olvastam. 2014-es statisztikám: 137 könyv, ami kb. 46260 oldal volt. (Hát igen, két gyerek mellett már nem tudok annyit olvasni, mindig valamelyik ébren van és akkor vele kell foglalkoznom, csak este van időm olvasni, este 10 után már mindkettő alszik :D )

Húú hogy is kezdjem? Van néhány írónő, akiknek a munkáját idén ismertem meg és egyből kedvencek lettek. Ilyen például:  Jodi Ellen Malpas, Brittainy C. Cherry, Cassia Leo, Mia Sheridan, Alessandra Torre, K. A. Tucker...
A 2015-ben olvasott 95 könyv közül 67 angol nyelvű, és  28 magyar nyelvű. Ennek oka, hogy tavaly vettem egy Kindle-t, és rákattantam az amazon.com oldalra, először az ingyenes könyveket töltögettem és olvastam, de ma már elég sok könyvet veszek ebook formátumban és férjem nagy örömére könyv formátumban is. :) Folyton bővíteni kell a könyvespolcomat, amit persze neki kell felszerelnie. :D
Tekintettel arra, hogy többnyire angolul olvasok, ebben a bejegyzésben említett kedvenc könyveim többsége angol nyelvű. Mostanában eredeti nyelven jobban szeretek olvasni.
Szóval 2015-ben olvasott könyvek közül a kedvenceim az alábbiak. Sorrend nem számít, nem rangsor, ezek a sorozatok/könyvek mind kedvencek lettek, az alapján említem őket, amilyen sorrendben olvastam vagy ahogy eszembe jutnak :) A képekre kattintva olvashatjátok a fülszöveget és az értékelésemet. (Vannak olyan könyvek, amihez nem tartozik értékelés, ennek oka, hogy a blogot 2015 júliusában indítottam, és az ez időpont előtt olvasott könyvek értékelését még csak a moly.hu oldalon olvashatjátok. De mivel kedvenc könyvekről van szó úgyis újra fogom olvasni valamikor őket, akkor az értékelések is felkerülnek ide!)

TOP FAVOURITES

 Katy Evans: Real Series
Nagyon szeretem ezt a sorozatot, már a magyar megjelenés előtt olvastam angolul az összes részét e-book formátumban. Hogy hogyan találtam rá azt nem tudom már, valószínűleg valamelyik külföldi blogon olvastam róla.  Aztán megjelent magyarul, egyből mentem a könyvesboltba, megvettem. És mekkora csalódás volt! A fordítás szörnyű volt! Aki tud angolul, annak ajánlom a sorozatot, mert nagyon jó! Azért megjegyzem, hogy az első három részt már 2014-ben olvastam, már akkor is kedvenc lett, de ebben az évben újraolvastam az egész sorozatot, kiegészítve a 4. és 5. résszel.
 K. A. Linde: Avoiding Series
Ez megint egy olyan sorozat, amelyet már 2014-ben elkezdtem, de 2015-ben újraolvastam. Az írónőnek szerintem nagyon jó a stílusa, és nagyon jó, nem kiszámítható történeteket ír. Tudom megjelent magyarul is az első rész, de nem vettem meg, hiszen az Ulpius már akkor haldoklott, és félő, hogy egyik kiadó sem fogja átvenni a sorozatot, de az angol kiadások már  a polcomon díszelegnek!
 K. A. Linde: Record Series
Úgy látom, mikor ezt a könyvet olvastam még nem blogoltam, így nincs fenn róla értékelés, csak a moly.hu oldalon. A könyvek kívánságlistámon vannak, szóval ha megveszem őket papírkiadásban újraolvasom, és posztolom az értékeléseket! :)
 K. A. Linde: All That Glitters Series
A sorozatnak még csak két részét olvastam, nemrég jelent meg a harmadik része. De az első két résszel az írónő megvett magának!

 Jodi Ellen Malpas: This Man Series /Ez a Férfi Sorozat
Ennek a sorozatnak összes része megjelent az UlpiusHáz Kiadónál. Szerintem nagyon jó könyvek, bár a fordítás azért nem az igazi, főleg a harmadik rész esetében! Bár lehet ha nem olvastam volna valamennyi részét angolul, fel sem tűnt volna, hogy vannak problémák a fordítással.
A sorozat köteteit megkaptam angol kiadásban is, az eredeti kiadásokban vannak bónusz fejezetek is :)

 K. Bromberg: Driven Series
Ezt a sorozatot magyarul kezdtem el, az UlpiusHáz jelentette meg az első részt Szükség címmel, sajnálatos módon folytatásáról nincs hír, pedig jó kis sorozat. Mivel tetszett az első rész, ezért folytattam a sorozatot angolul, nem bántam meg, hogy megvettem angolul a többi részét!

Ezen kívül már megjelent a sorozatnak egy újabb része, címe Hard Beat, már ez is a könyvespolcomon van, csak nem jutott még időm az elolvasására.
 Whitney Garcia Williams: Reasonable Doubt
Abszolút kedvenc! Ezt a könyvet nem tudtam letenni, aki tud angolul, mindenképpen olvassa el! Értékelésem a moly.hu oldalon található, mert ezt a könyvet, még a blog indulása előtt olvastam. Újraolvasós kategória, szóval ha újraolvasom feltöltöm ide  is az értékelésemet! Remélem újraolvasás már papírformátumban történik!  :)

 Mia Sheridan: Sign of Love Series
A sorozat első két része már magyarul is olvasható, most decemberben adta ki a Könyvmolyképző kiadó. A sorozatból kedvencem részeim a Stinger és az Archer's Voice. Az utolsó rész (Grayson's Vow) dedikált példánya már a polcomon csücsül, alig várom, hogy olvassam! Egyébként az írónő teljesen ismeretlen volt számomra eddig, év elején ingyenes volt a sorozat első része az amazonon, letöltöttem, tetszett, és azóta rabja vagyok az írónő munkájának. Az alábbi könyveit olvastam eddig:
 Cassia Leo: Shattered Hearts Series
Az írónő teljesen új szerző volt számomra, de ezzel a sorozattal belopta magát a szívembe! Az első rész szintén ingyenes volt az amazonon, így kezdtem neki a sorozatnak. Bár a sorozat utolsó része (Ripped) azért nem hozta a megszokott színvonalat, egy kicsit csalódás volt, de a 6. rész (Chasing Abby) abszolút kedvenc, de 'ugly cry' kategória! 

 Alessandra Torre: Black Lies
Az írónőtől, ez az első könyv amit olvastam, de nagyon tetszett!!! Mióta olvastam, már megjelent a Könyvmolyképzőnél, meg is vettem gyorsan! :)

 Brittainy C. Cherry: The Air He Breathes
Nagyon friss olvasás, egyből kedvenc lett, kb 6 óra alatt kiolvastam! Nem tudtam letenni! Dedikált példányom van a könyvből! :) 
 Brittainy C. Cherry: Loving Mr. Daniels
Szép történet, nagyon tetszett! Nagyon jó az írónő stílusa! Ez volt az első könyvem az írónőtől, már ekkor tudtam, hogy olvasni fogok más könyveket is tőle.

Tiffany Reisz: Original Sinners series
Ezt a sorozatot nem hagyhatom ki a felsorolásból. Tudom sok mindenkinek ez a történet túl sok, túl durva, de mégis van mondanivalója. Nem minden része lett kedvenc a sorozatnak, de összességében a sorozat nagyon jó! Egyedi történet, de ami igazán megfogott az az írónő stílusa. Nagyon jól tud írni! A sorozatot angolul és magyarul is olvastam. Mármint magyarul az első öt részt, mert még csak ennyi jelent meg itthon.
 
További kedvenc könyvek amiket ajánlok



Nekem ezek voltak azok a könyvek amelyek 5 *-os, vagy 5+ *-os kategóriába tartoznak. De nagyon sok olyan könyvet olvastam az idén, amelyek 4 vagy 4.5*-ot kaptak tőlem, ezek szintén nagyon jó könyvek. Ezeket a könyveket is megtaláljátok IDE kattintva.


MINDENKINEK SZERETETBEN, SIKEREKBEN,  ÉS PERSZE KÖNYVEKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!


0 Megjegyzések