Születésnapi ajándékok - Level 3

Most hétvégén ünnepeltük szülinapomat tágabb családi körben és ezt a két könyvet kaptam. Egy könyvmolynak mindig lehet mit venni! :)
Katie McGarry Pushing The Limits című könyvét, még tavaly olvastam angolul. Jó kis YA könyv volt, most ennek a második részét, a Dare You To- Aki mer, az nyer című könyvet kaptam meg, amely szintén elég jó értékelést kapott a moly.hu oldalon.
A másik, Jessica Sorensen: The Redemption of Callie & Kayden – Callie, Kayden és a megváltás című könyv. Ennek első része nagyon tetszett, és bevallom már akkor beszereztem a második részt angolul, mikor befejeztem az elsőt, ez a rész még az elsőnél is jobban bejött nekem. Most már magyarul, papír formátumban is olvashatom, és már nem árválkodik az első rész a könyvespolcomon.





A postás ma megint csengetett, most Amerikából hozott könyvet. Mia Sheridan kedvenc írónő, a Sign of Love című sorozata fantasztikus! Új könyve nemrég jelent meg,a címe: Grayson's Vow, ezt hozta ma a postás dedikálva!  

0 Megjegyzések