Nyereményem S. C. Stephenstől

S. C. Stephens a Thoughtless című sorozat írónője nyereményjátékot hirdetett a sorozat ötödik részének megjelenése alkalmából. Jelentkeztem én is, és nyertem egy dedikált példányt a könyvből, melynek címe Untamed, és ez Griffin történetét meséli el. Tudni kell, hogy szeretem az írónő könyveit, Kellan Kyle egyik kedvenc 'bookboyfriend' !!! De azért kíváncsi vagyok Griffin sztorijára is.


                                       

Az első kép  a borítékról készült, aki olvasta a sorozatot az tudja miről van szó :)

UI: A postás már szerintem rájött milyen könyvmoly vagyok, mert egymás után, öt napon keresztül minden nap hozott egy egy könyvcsomagot! Mondtam neki, hogy most ez az utolsó, erre férjem beszólása: Persze aztán kezdődik elölről, mert jön a Karácsony!    Lehet van benne valami! :P

0 Megjegyzések