Kendall Ryan: Filthy Beautiful Love

Sorozat: Filthy Beautiful Lies 2
Fülszöveg:

I never expected to watch Sophie walk away. She was mine. I would own her. She just didn’t know it yet. New goal: Seal the deal and rock her world so thoroughly she never wanted to leave again. 
Highly sexual and emotionally charged, Filthy Beautiful Love is the provocative conclusion to Filthy Beautiful Lies.


Véleményem:

Szép kis szerelmi történetet olvashattunk. Hiányérzetem van. Úgy érzem, ezt az előző részbe is beleírhatta volna, felesleges volt egy újabb részt kiadni. Egy picit unalmas volt, mindamellett, hogy jó volt olvasni. Egy nap alatt kivégeztem, sokminden nem történt benne. Láthatjuk, hogy Colton mennyire törődő, nem az a pasi akinek a történet elején hittük. Tetszett, hogy nem rohanta le Sophiet. És amikor Sophie maga alatt volt, mindent megtett érte, mindent megtett azért, hogy boldog legyen. Valójában egy nagyon rendes, szuper pasi, akit megsebeztek a múltban, ezért érzelmileg bezárkózott, de Sophie segített neki továbblépni. Nagyon szerethető karakter. 
Igazából az első részhez úgy jutottam, hogy feliratkoztam az írónő hírlevelére, és cserébe adott egy linket ahonnan le lehetett tölteni a könyvet, aztán mivel függővégű volt, kénytelen voltam megvenni a második részt is. :) Végülis nem volt rossz történet, csak szerintem felesleges volt két könyvet kiadni rá, egy könyv elég lett volna.
Most nagy dilemmában vagyok megvegyem a következő részt? Az Colton testvérének, Pace-nek a története. Szimpatikus volt a srác ebben a két könyvben, és ha már megjelent a sorozatoknak valamennyi része szeretem egymás után olvasni őket. De most nem tudom, hogy lesz e hangulatom hozzá...
Értékelés:

Idézet:
"Disaster doesn't plan itself around your calendar, it just sweeps in and punches you in the face, demanding your attention."

0 Megjegyzések