Kendall Ryan: Filthy Beautiful Lies

Sorozat: Filthy Beautiful Lies 1
Fülszöveg:
Meet Colton Drake...
I have no idea why she auctioned off her virginity for a cool mill. Regardless, I’m now the proud new owner of a perfectly intact hymen. A lot of good that will do me. I have certain tastes, certain sexual proclivities. My cock is a bit more discriminatory than most. And training a virgin takes finesse and patience – both of which I lack.
Sophie Evans has been backed into a corner. With her sister’s life hanging in the balance, the only choice is to claw her way out, even if that means selling her virginity to the highest bidder at an exclusive erotic club. When Colton Drake takes her home, she quickly learns nothing is as it seems with this beautifully troubled man. Being with him poses challenges she never expected, and pushes her to want things she never anticipated
Véleményem:
Mit is mondhatnék a könyvről... Szerettem! Pont ez kellett most nekem. Nem kell egy nagy történetre számítani, azt kaptam amit vártam, egy könnyed romantikus-erotikus könyvet, függővéggel. 

Sophie Evans 21 éves szűz csaj, aki azért, hogy segítsen ikertestvérének harcolni a rák ellen, eladja ártatlanságát. Részt vesz egy árverésen, ahol gazdag pasik veszik meg a lányokat szexrabszolgának. Úgy gondolja a kezelés költségét így hamar megszerezheti. Így is lesz, ugyanis valaki, Colton Drake piszok sok pénzt fizet érte, és már aznap este hazaviszi. És hát miért is ne lenne a pasi szexi, gazdag, okos... A megállapodás szerint 6 hónapra veszi meg mint szexrabszolgát... Persze nem ilyen egyszerű a történet. 
Először azt hittem ez is valami "Szürke" utánzat lesz, de szerencsére nem. Colton egyébként teljesen normális pasi, aki kapcsolatra, társaságra vágyik hatalmas villájában (Szegény!). Természetesen szuper szexi pasi, szuper gazdag, gyönyörű, óriási palotával, és okos is, ugyanis két céget vezet, emellett jótékonykodik is... A főhősök között izzik a levegő már az elejétől fogva. Aztán alakul ki közöttük az érzelmi kapcsolat, de Coltonnak van egy titka, amit a könyv végéig nem is tudunk meg. Ekkor kiborul a bili...

Igazság szerint 5 csillagot adnék azért a könyvnek mert azt kaptam, amit vártam, amire számítottam. Tényleg nem egy bonyolult történet, még a fordulat, a nagy titok sem olyan durva. Idézetek sem ragadtak meg igazán. Kikapcsolódásnak tökéletes. Ha más öt csillagos könyvekhez hasonlítom, akkor annyit nem ér. Szóval ezért lesz ez 4 csillag :)

Értékelés:




0 Megjegyzések